تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
شهباززاده: افتخار می‌کنم پیراهن شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشم

سجاد شهباززاده با گلم پاسخ محبت‌های هواداران استقلال را دادم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال به خود افتخار می‌کند که پیراهن شماره ۱۰ این تیم را می‌پوشد.

سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به لحاظ نتیجه بازی بدی برای ما نشد. بازی را خوب آغاز نکردیم و تیم حریف موقعیت‌هایی به دست آورد اما رفته رفته بازی را در دست گرفتیم. در اواخر بازی یکی از موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شد و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحالم که موفق شدم برای استقلال گل ارزشمند و مهمی را به ثمر برسانم. در دو بازی اخیر تلاش زیادی کردم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم اما از خودم توقعی بیشتر از این را دارم و سعی می‌کنم به اهدافی که می‌خواهم، برسم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان تهرانی یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ هستند، افزود: امسال تیم خوبی داریم و با اضافه شدن مصدومان، شرایطی بهتر از این خواهیم داشت.

شهباززاده با ابراز تشکر از هواداران استقلال عنوان کرد: قبل از اینکه برای استقلال گل برنم، هواداران به خوبی از من حمایت کرده بودند و خوشحالم با گلی که زدم، جواب محبت‌های آنها را دادم.

وی در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 10 استقلال به تسنیم گفت: باعث افتخار من است که در تیم بزرگ استقلال شماره 10 را می‌پوشم. این پیراهن بر تن بزرگانی بوده که از اسطوره‌های استقلال بوده‌اند و همین مسئله مسئولیت مرا بیشتر می‌کند. قطعاً همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بازیکن شایسته‌ای برای استقلال باشم.





:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: